dinsdag 25 maart 2014

Ouderen met hoog libido

Ineens wist ik hoe ik uit de schulden moest komen. Ik zou een geheel nieuwe markt aanboren. Een markt waar tot nu toe nog een groot taboe op rust en waar dus ook nog weinig over te vinden was, namelijk een advertentie site speciaal gericht op bejaarden met een hoog libido.

Door persoonlijke ervaringen weet ik dat lust niet ophoudt wanneer de 40 gepasseerd is. Sterker nog, deze hang naar sex wordt zelfs sterker. Omdat er zo weinig is voor bejaarden, zijn ze, als ze nieanalt in de gelukkige omstandigheid verkeren dat ze een partner hebben, volledig op zichzelf aangewezen. Daarbij kunnen ze ook nog eens niet openlijk praten over hun sexuele gevoelens.

Dit kon niet zo zijn vond ik en ik besloot een site op te richten. De eerste promotie advertentie verscheen op sexjobs. Al snel druppelden de eerste reacties binnen van bejaarden die al tijden wanhopig op zoek waren naar sex. Toen er eenmaal 1000 advertenties op de site stonden, besloot ik te gaan cashen. Hiervoor had ik modellen nodig. Bejaarde modellen wel te verstaan die samen sex wilden hebben voor de camera.

Ik vermoedde dat dit nog weleens moeilijk kon worden,maar niets was minder waar. Binnen no time reageerden zeer veel bejaarden. Ik besloot van dit hoge libido bij de senioren uit onze maatschappij gebruik te maken en een orgie te organiseren.

De entreekaartjes voor deze avond kostten 25 euro voor mannen en vrouwen mochten gratis naar binnen als ze ervoor tekenden zich door elke man die dat wilde lieten neuken. De kaartverkoop startte om 20.00 uur en om 21.00 uur was alles uitverkocht en waren er 80 mannen en helaas maar 5 vrouwen aanwezig. Vrouwen waren hier blijkbaar toch iets minder voor te vinden. Gelukkig hadden de 5 bejaarde dames ervoor getekend dat ze zich zouden laten neuken door elke man die dat wilde, dus ik zat gebakken.


De filmcamera 's stonden aan en het feest kon beginnen. Ik kon via de camera's alles volgen wat er gebeurde. De dames zaten aan de bar rustig een drankje te drinken. Ze varieerden in leeftijd van 60 tot 90 jaar en 1 dame had haar kleindochter van 18 meegenomen. Deze dame hield haar kleindochter overigens angstvallig in de gaten. Ik vermoed dat ze spijt had van wat ze gedaan had. Haar kleindochter wist nog niet hoe mannen in elkaar zaten, maar zij wel, en daar had ze nu haar kleindochter aan overgeleverd. Zoals te verwachten was, duurde het niet lang voordat de kleindochter aangesproken werd door een man van 70 jaar met een pokdalig gezicht. Ik zag haar heftig nee schudden, maar de man pakte haar bij de arm. Toen greep de oma in, en gaf de man een knal. Dit kon ik niet accepteren. Ik nam de microfoon en sprak: geweld wordt niet getolereerd. Zowel u als uw kleindochter hebben getekend om zich onbeperkt ter beschikking te stellen. Indien u hieraan geen gehoor geeft, dient u 50.000 euro te betalen. Indien u dit niet heeft, wordt uw kleindochter opgesloten totdat u het geld wel bij elkaar heeft. Ondertussen zal zij de kost moeten verdienen. De bejaarde dame begon te huilen evenals de kleindochter, maar mijn toespraak had effect. Ze ging mee naar een tafel met de bejaarde man. Hij zij iets tegen haar en ze kleedde zich uit. Inmiddels had iedereen zich verzameld om de tafel en stond het arme ding naakt voor de oude man, terwijl iedereen toekeek. Haar armen had ze voor haar kruis in een armzalige poging nog iets van haar privacy te bewaren. Het publiek applaudiseerde en de man die behoorlijk sterk bleek te zijn tilde haar op de tafel. Hij deed zijn broek open en zijn pik sprong eruit. Zonder nog veel tijd te verspillen ramde hij zijn pik bij haar naar binnen en spoot zijn zaad bij haar naar binnen. Zonder haar nog een blik waardig te keuren draaide hij zich om toen hij klaar was en riep: next. Alle 80 mannen stonden in de rij te wachten en achter elkaar spoten ze het arme meisje vol. Inmiddels waren de eerste mannen wel weer toe aan een vers stuk vlees, dus werd de oma erbij gehaald. Ook zij werd genadeloos afgeneukt. De 3 anderen kregen vervolgens de opdracht al het zaad van de mannen wat geknoeid was op te likken. 1 oudere dame van een jaar of 90 was blijkbaar al een beetje dement en hierdoor waren haar grenzen verlegd. Ineens ging ze op een tafel liggen en begon ze zichzelf uitgebreid te vingeren. Het duurde dan ook niet lang voordat er zich bij haar ook een rij gevormd had, van kerels die zich aan haar opgeilden. Helaas was er een deel van de mannen die er juist plezier uithaalde als een vrouw angstig was. Een van deze mannen pakte de vrouw op en draaide haar op haar buik. De vrouw had nooit geweten dat er nog meer gaten waren, waar een lul naar binnen kon maar daar kwam ze nu hardhandig achter...toen de staaf van de ongeveer 50 jarige man bij haar naar binnen drong gilde ze het uit. Maar buiten ieders verwachting om begon ze ineens heftig te schokken...terwijl de man haar in haar kont spoot, kwam er uit haar kut een hele lading geil...snel waren er mannen bij om het op te likken. Om 5 uur 'sochtends lag iedereen uitgeteld en voldaan te slapen...zelfs de oma had genoten. De enige die geheel overstuur was, was het meisje van 18. Ze had zich haar eerste keer heel anders voorgesteld. Nu lag ze naakt op een tafel, en had geen kracht meer om ervan af te komen. Ik besloot haar ook nog even het genot van een jonge vent te geven en ging naar haar toe...ze begon echter zo hard te gillen, dat alle mannen weer wakker werden...helaas ging mijn beurt toen voorbij....de reservering van de ruimte heb ik verlengd tot 22.00 uur diezelfde avond....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten