maandag 24 maart 2014

Sex met senior via internet

Vorige week kwam ik terecht op een site, waarvan ik tot dan toe niet wist dat het bestond...oude mensen die houden hooguit nog handjes vast..meer niet. Had ik me daar vergist, zeg!  Er stonden tientallen advertenties op van oudere vrouwen die geneukt wilden worden. 1 advertentie sprak mij bijzonder aan. Een vrouw van 79 jaar, blond haar (geverfd waarschijnlijk), en een goed lijf, zocht een jonge adonis die een bejaarde dame wilde volspuiten. Van condooms had ze dan weer geen weet...die waren er nog niet toen zij jong was, dus dat kwam mij goed uit.

Ik heb de stoute schoenen aangetrokken, en haar gemaild. Helaas moest dit natuurlijk eerst via de online dating site, dus ik hoopte dat ze niet fake was. Maar nee hoor. Nog geen uur later kreeg ik een berichtje terug. Deze dame was vanaf haar 60 ste jaar weduwe. Zij had nog nooit met iemand anders dan haar man seks gehad en wilde nu weleens weten hoe dat was. Ik vroeg aan haar hoe ze dit voor zich zag. Of ze eerst kennis wilde maken, maar deze dame gaf aan dat ze geen tijd wilde verliezen en gewoon op haar eerste date geneukt wilde worden  Ze bleek niet ver bij mij vandaan te wonen, dus ik heb voor dezelfde avond nog een afspraak gemaakt.

Om 20.00 uur belde ik bij haar aan...ze deed de deur open, en droeg een zwart strak jurkje, waarin ze een heerlijk figuur had, daaronder kousen met naaldhakken (ja echt. Ik keek mijn ogen uit). Lippen netjes gestift en het bleek een echte dame te zijn...ik flirtte eerst een beetje met deze oudere dame om de spanning nog wat op te voeren. De dame, mevrouw De Groot bleek ze te heten, kwam bij me op schoot zitten en sloeg haar armen om me heen. Ik herkende haar parfum. Gloria Vanderbilt...mijn oma gebruikte dit parfum ook. Even flitste er door me heen: Kerel, waar ben je mee bezig. Je zit hier in een aanleunwoning met een bejaarde vrouw op schoot die je oma had kunnen zijn. Maar de lust won het al snel van het verstand, toen mevrouw De Groot met haar hand over mijn broek streek. Ik voelde iets kloppen in mijn broek en zij voelde het ook...behendig ritste ze mijn broek open en nam mijn mannelijkheid in haar hand. Mijn hand liet ik over haar been naar boven glijden...ik was erop voorbereid om haar slip uit te doen, maar die bleek ze niet aan te hebben. Wel voelde ik hoe nat ze was. 


Haar geil liep over haar dijbenen heen. Hierdoor kon ik me niet langer beheersen. Ik gooide mevrouw de Groot op de bank die een gilletje slaakte van schrik, en ramde mijn lul bij haar naar binnen...tot mijn verbazing begon mevrouw De Groot rondjes te draaien met haar heupen en steeds harder te kreunen...jezus, van die nette dame was niet veel meer over...ik had het graag iets langer uitgesteld, en ook haar mond kennis laten maken met mijn lul, maar ik hield het niet meer en spoot haar vol met mijn zaad. Precies op hetzelfde moment gilde mevrouw de Groot, en kwam schokkend klaar...dit was echter nog maar het begin van wat mevrouw de Groot voor me in petto had.... ik kan in ieder geval uit eigen ervaring zeggen dat oude mensen zeer zeker niet alleen maar handjes vasthouden. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten