maandag 24 maart 2014

Tiener heeft sex met een bejaarde

19 jaar was ik en totaal losgeslagen. Ik was opgegroeid in Borne,een klein dorpje in Twente. 2 weken geleden waren we verhuisd naar Amsterdam. Hier ging een totale nieuwe wereld voor me open en ik nam het er goed van. Mijn ouders waren helemaal klaar met me en hebben me het huis uitgezet. Ik zag er wel goed uit en toen ik huilend in het winkelcentrum zat duurde het niet lang voordat er een ouder stel op me afkwam. Hey, wijffie...wat is er loos? Ik tilde mijn betraande hoofd op en keek dit aardig uitziende stel aan. Ik....ik...mijn ouders....ze vinden dat ik een hopeloos geval ben en hebben me het huis uitgezet. Ik barstte opnieuw in huilen uit...ach meissie, toch. En waar slaap je nu? Toch niet in het winkelcentrum? Ja...ik heb geen geld, en ik woon hier net, dus heb hier ook nog geen vrienden waar ik heenkan. Ik zag het stel elkaar veelbetekenend aankijken. Weet je wat wijffie? Ons huis is groot genoeg. Kom jij maar met ons mee. Dankbaar keek ik deze mensen aan. Meent u dat nou?

Ow, heel erg bedankt!!! Echt ontzettend bedankt! Het is ook zo koud 's nachts en ik vind het hier zo eng als het donker is. Nee hoor, meissie..kom jij maar gauw mee. Kun je lekker een douche nemen en wat eten. Dankbaar ging ik met deze mensen mee. Eenmaal bij hen thuis kreeg ik eerst een boterham. Hierna lieten ze me de douche zien. De douche bleek niet op slot te kunnen,maar dit was geen probleem. Ze wisten immers dat ik aan het douchen was. Ik kleedde me uit en stapte onder de hete straal. Ik zeepte mijn hele lichaam in, en deed shampoo in mijn haar..met mijn ogen dicht en hoofd naar achter liet ik het hete water op mijn lichaam neerkomen...ineens had ik het gevoel dat er iemand naar me keek...verschrikt draaide ik me om en schrok me kapot!! De oudere bejaarde van het stel stond vlak achter mij en had zijn kleren uitgetrokken. Zijn pik stond recht vooruit. Ik dacht niet dat dat nog kon op die leeftijd (De mensen waren toch achter in de 60). Opa lachte...zo meissie...aangezien je geen geld hebt, mag je op een andere manier betalen voor je verblijf hier. Ik begon te huilen. Meneer, ik ben nog maagd...dit wil ik niet, hoor. De oudere mevrouw kwam er ook bij...luister meissie...vorige week heb ik een jonge vent geneukt. Dit was al heel lang mijn wens...sex met een jonge vent. Mijn man vond dit goed, maar wilde dan zelf ook een keer lekker van bil met een jonge meid. Toen we jou zagen zitten leek het of het zo moest zijn. Het is best lastig een jonge meid te vinden die met deze opa hier wil sexen. Jij bent nu de gelukkige,dus geniet er maar van.

Opa was intussen dichterbij gekomen met een verheerlijkte grijns op zijn gezicht...hij duwde mijn naar beneden, en duwde zijn stijve pik tegen mijn mond....zo, sletje...pijp jij me nu maar eens lekker...ik had geen keus. Ik wist dat het snel voorbij zou zijn als ik zou meewerken...tot mijn verbazing voelde ik zelf ook een vleugje van opwinding. Eigenlijk was ik stiekem best wel heel erg opgewonden en oma zag het ook: joh, kijk nou eens!!! Ze druipt!!! Opa keek en raakte hierdoor zo opgewonden dat hij zich niet meer kon beheersen...ik voelde hoe hij zijn warme zaad achterin mijn keel spoot. Omdat hij mijn hoofd nog naar achteren hield, kon ik niet anders dan alles doorslikken. Eigenlijk baalde ik, want ik was zo opgewonden dat ik nu ook geneukt wilde worden....maar gelukkig voor mij had ik nog steeds geen ander onderdak.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten